eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocrosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić? › Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
  • Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez
    internet - co zrobić?
    Date: 3 Feb 2012 13:42:33 +0100

    On 2012-02-03, froff <f...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Istnieje podejrzenie, że program zrobił to automatycznie przechowując cały czas
    numer mojej karty
    > kredytowej.

    Program - nie. Serwer - tak.

    > Co prawda osoba, o której mowa zapewniła, że jak moje śledztwo na jej komputerze
    wykaże,
    > że faktycznie przedłużyła subskrypcję to mi forsę odda, ale ja nie chciałbym tak
    tego zostawić, bo
    > śmierdzi mi to jakimiś skandalicznymi praktykami dostawcy.

    http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?id=CS4011
    5&lc=1033

    If you have a subscription for McAfee products, you are entitled to updates and
    upgrades for 12 months.
    **All subscription products are automatically enrolled in McAfee's Auto-Renewal
    program upon purchase.
    For more details please read the End User License agreement (EULA). One month before
    your subscription
    is scheduled to expire, the credit card on file for your account will be
    automatically billed
    and your subscription will be extended for another year.**

    Podkreślenie moje. Znaczy kupiłeś i pewnie nie zwróciłeś uwagi na to że to się
    odnawia. To dość
    częsta i normalna praktyka w przypadku subskrybcji i np. ja sobie to chwalę (nie
    muszę pamiętać
    o tym kiedy minie).

    --
    Wojciech Bańcer