eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem › Re: [cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
    From: Koziołek <d...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: [cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
    Date: Wed, 10 Mar 2010 23:21:24 +0100

    witek napisał:
    > Po pierwsze sprostowania nieprawdziwej informacji o wyskosci dlugu, bo
    > ze dluznikiem na kilkadziesiat zlotych jestes sam przynales.
    Tutaj bez wątpienia. Boję się tylko, że gdyby poszli w zaparte (twierdząc
    np., iż pieniądze wpłyną na konto dopiero 11-tego) sędzia mnie wyśmieje, że
    z taką "głupotą" zawracam mu dupę ;)

    > Drugie taka informacja nie miala prawa wypłynać. I tu bym sie mocno tego
    > przyczepił składając zawiadomienie do prokuratury i po drodze do GIODO.
    > Sądzę, że sporo można ugrać.
    Oj chyba nie bardzo :( Z tego co wyguglałem, członkowie wspólnoty mają pełne
    prawo znać stan finansów oraz kwoty ewentualnego zadłużenia sąsiadów.
    Informacje takie mogą być podane wyłącznie w listach "do rąk własnych" lub
    na zebraniu - żadnego wieszania na klatce lub zamieszczania w sieci list
    dłużników.
    Z tego co słyszałem (na zebraniu nie byłem, od trzech miesięcy wychodzę z
    pracy po północy) babka sypnęła nazwiskami i zaczęła się lekko wić na
    pytanie jednego z lokatorów o finanse - chodziło o jakieś zaległości
    zarządcy wobec dostawców mediów i skąd niby się wzięły. Przy tej okazji
    "zaksięgowała" na poczet długów moją marcową wpłatę. Tak że chyba jedyne do
    czego się mogę przyczepić to zaliczenie w poczet długu nieprzeterminowanego
    czynszu. Aha. Pochwaliła się też, że we wrześniu przez miesiąc miałem
    względem wspólnoty zaległość.

    Koziołek