eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross] Parkowanie na później ustawionym zakazie parkowania › Re: [cross] Parkowanie na później ustawionym zakazie parkowania
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: [cross] Parkowanie na później ustawionym zakazie parkowania
    Date: 13 Nov 2008 12:39:58 +0100

    Skiraz napisał(a):

    > Czy mam szanse na unikniecie mandatu i pociągnięcie kogoś (Policja,
    > zarządca drogi) do opłacenia holowania i parkingu, wszak zaparkowałem w
    > dozwolonym miejscu, które póżniej stało się niedozwolone. Mogę udowodnić
    > że nie miałem możliwości sprawdzenia iz pojawił się zakaz (datowane
    > bilety lotnicze, świadkowie), czy może nawet jak mnie nie ma to mam
    > obowiązek sprawdzać codzienni czy aby się jakis zakaz nie pojawił?

    Tak jak to opisałeś to moim zdaniem nie masz bo PORD nie przewiduje
    żadnych wyjątków dla osób, które nie miały możliwości sprawdzić jaki
    jest aktualny stan oznakowania.

    Natomiast smodyfikujmy ten przykład: parkujesz na miejscu oznakowanym
    jako Parking i wyjeżdzasz na miesiąć, tydzień później parking zostaje
    zlikwidowany i co wtedy? ;)

    j.

    --
    Dziekuje Ci, Latajacy Potworze Spaghetti, za Darwina!
    http://ussburaque.org/search/label/FSM