  • 1. Data: 2003-05-05 01:35:02
    Temat: [croospost] od kiedy biegnie wypowiedzenie
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    sorka za croospost , ale czasu mam malo
    pisałem niedawno w sprawie wypowiedzenia ktore dostała moja żona
    mam teraz jeszce jedno pytanie w tej kwestii

    od kiedy jest ona na wypowiedzeniu ??
    od dnia w ktorym je otrzymała ? ( poniedziałek - 28.04)
    czy od dnia w ktorym zaczyna biec 30 dni ( chyba środa 30.04) ???
    thx z gory

  • 2. Data: 2003-05-05 01:47:52
    Temat: Re: [croospost] od kiedy biegnie wypowiedzenie
    Od: "erbe" <d...@w...pl>

    Użytkownik "sqrczak" :
> [...]
    > od dnia w ktorym je otrzymała ? ( poniedziałek - 28.04)
    > czy od dnia w ktorym zaczyna biec 30 dni ( chyba środa 30.04) ???

    Zdaje mi sie ze od pierwszego nastepnego miesiąca... ale glowy nie daje ;)

    erbe

  • 3. Data: 2003-05-05 07:15:56
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > od kiedy jest ona na wypowiedzeniu ??
    > od dnia w ktorym je otrzymała ? ( poniedziałek - 28.04)
    > czy od dnia w ktorym zaczyna biec 30 dni ( chyba środa 30.04) ???

    zalezy od okresu wypowiedzenia. jesli jest liczony w tygodniach to od
    pierwszego dnia nastepnego tygodnia bez wzgledu na to czy dostala je w
    poniedzialek, srode czy piatek .
    jesli ma okres wypowiedzenia liczony w miesiacach to liczy sie od pierwszego
    dnia nastepnego miesiaca tez bez wzgledu na to czy dostala je pierwszego czy
    ostatniego dnia - w tym konkretnym przypadku od 1-go maja.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 4. Data: 2003-05-05 09:46:10
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Tak.
    Przepisy prawa pracy inaczej reguluja KONIEC okresu
    wypowiedzenia a nie jego poczatek.

> [...]
    czy
    > ostatniego dnia - w tym konkretnym przypadku od 1-go maja.

    Jak wyzej napisalem. Tu chodzi o KONIEC, nie o poczatek.

    § 21. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień
    lub miesiąc albo ich wielokrotność KONCZY SIE odpowiednio
    w sobotę lub w ostatnim dniu miesiąca.

    Konrad

  • 5. Data: 2003-05-05 12:36:11
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > § 21. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień
    > lub miesiąc albo ich wielokrotność KONCZY SIE odpowiednio
    > w sobotę lub w ostatnim dniu miesiąca.

    no tak ... nasze prawo zawsze od dupy strony ;-)
    ale tak czy inaczej miesiac od 1-go maja to bedzie do ostatniego dnia maja;
    lub lipca jesli wypowiedzenie jest 3-miesieczne.