    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 29 Oct 2003 20:46:07 +0100
    Sender: Jaroslaw Matejczuk <J...@j...net>
    From: "Jaroslaw Matejczuk" <j...@j...net>
    Subject: Re: cofniecie pozwolenia na budowe

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:bnml9g$ab7$1@inews.gazeta.pl...
    > Wydaje mi sie, ze konsekwencje do tylu dzialac nie maja prawa. A wiec
    > konsekwencja bedzie wstrzymanie robót i koniecznosc uzyskania nowego
    > pozwolenia. A wiec ewentualnie nie zostana wykonane obiekty, których dotad
    > nie wykonano. Cofniecie pozwolenia na budowe na mój gust wyburzeniem
    > budynków skutkowac raczej nie bedzie.

    a to nie jest takie pewne, ale skoro pytajacy stwierdzil, ze mieszkanie
    jest
    juz odebrane, to jezeli rozumiec przez to zgloszenie do uzytkowania, to
    znaczy
    ze budowa w odniesieniu przynajmniej do tego mieszkania jest zakonczona i
    wtedy juz nic
    zlego sie nie zdarzy.
    Jezeli jednak nie jest zgloszone do uzytkowania a wiec budowa jeszcze trwa,
    to najprawdopodobniej trzeba bedzie wniesc cos w rodzaju oplaty
    legalizacyjnej,
    bo nowe prawo budowlane odchodzi od wyburzen o ile zabudowa nie jest
    sprzeczna z
    planem msc a tylko naruszala procedure,
    generalnie moze to oznaczac dodatkowe koszty, ale za malo info
    aby cos wiecej powiedziec,

    pisalbym na pl.misc.budowanie

    JarekM