  • 1. Data: 2006-06-24 18:07:17
    Temat: co zrobić z wyrokiem ?
    Od: "Rufio B." <b...@z...tylkodlanews.pl>

    Po dwóch latach od zgłoszenia sprawy na policji - wreszcie otrzymałem z sądu
    wyrok :))
    Sprawa dotyczyła oszusta który coś tam kupił na Allegro i "zapomniało mu się
    zapłacić" 1600zł.
    Wyrok nakazowy, prawomocny i wykonalny. A do niego dołączone pismo, coś w
    rodzaju prośby do skazanego aby wpłacił należność na moje konto i powiadomił
    o tym sąd.
    Dwa miesiące od wydania wyroku mijają, a po stanie konta nie widać aby
    gostek się za bardzo przejął wyrokiem.
    No i co teraz powinienem z tym zrobić?
    -powiadomić pisemnie sąd że skazany olewa wyrok ? ( i co sąd z tym zrobi ? )
    -udać się z wyrokiem do jakiegoś komornika ? (jakiego, skoro skazany
    zameldowany jest na Śląsku, mieszka w Gdańsku, a wyrok zapadł w Krakowie ?)
    -jakieś inne kroki ?

    Z góry dziękuję za informacje.

    Rufio

  • 2. Data: 2006-06-25 01:26:54
    Temat: Re: co zrobić z wyrokiem ?
    Od: "JohnBMW" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rufio B." <b...@z...tylkodlanews.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > -udać się z wyrokiem do jakiegoś komornika ? (jakiego, skoro skazany
    > zameldowany jest na Śląsku, mieszka w Gdańsku, a wyrok zapadł w Krakowie

    Musisz miec kopie wyroku z klauzula wykonalnosci. Idziesz lub wysylasz
    listem poleconym ja do biura komornika wlasciwego dla miejsca jego
    zamieszkania i czekasz, czekasz....

  • 3. Data: 2006-06-25 12:02:01
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Rufio B." <b...@z...tylkodlanews.pl>

    > No i co teraz powinienem z tym zrobić?

    Najpierw zdobądź klauzulę wykonalności, później wyślij wyrok wraz z
    wnioskiem egzekucyjnym do komornika w Gdańsku.
    Adresy kancelarii znajdziesz na www.komornik.pl