  • 1. Data: 2003-09-10 12:35:19
    Temat: co robić z TPSA i paietem TP socjalny (zakaz korzystania z innych operatorów)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    TPSA rozsyła (listami zwykłymi więc nie otrzymałem tego) informację, że od 1
    grudnia uruchamiają osobom, które posiadają pakiet oszczędny przymusowo
    pakiet socjalny. Oczywiście nie byłoby problemu, gdyby nie fakt, że mam
    preselekcję na NOM,a z dniem 1 grudnia , nagle, bez żadnej informacji
    przesłanej w sposób który mogą potwierdzić, będę korzystał z usług TPSA

    co z tym robić ? ma ktoś jakieś ciekawe pomysły jak uprzykrzyć TPSA życie ?
    NOM już złożył skargę do UOKiK , ale chciałbym dołożyć też coś od siebie
    po mojej poprzedniej reklamacji niewłaściwie działającej preselekcji
    zwracali mi opłaty za rozmowy międzymiastowe przez 5 miesięcy :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-09-10 13:08:47
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    > ma ktoś jakieś ciekawe pomysły jak uprzykrzyć TPSA życie ?

    choc uwazam Twoje dzialania za sluszne same w sobie
    to jednak wg mnie masz zle intencje
    bo o ile rzeczywiscie wydaje mi sie to po pierwsze krzywdzace
    po drugie niezgodne z prawem to jednak powinienes sie kierowac Twoja
    ewentualna krzywda a nie checia uprzykrzenia Tepsie zycia :)

    ale ze mnie moralizator eh
    miejmy nadzieje ze Tepsa kieruje sie checia zwiekszenia zysku dla
    wlascicieli a nie checia uprzykrzenia zycia abonentom - w tym Tobie rowniez

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-09-10 14:14:08
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "automoto" <a...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > po drugie niezgodne z prawem to jednak powinienes sie kierowac Twoja
    > ewentualna krzywda a nie checia uprzykrzenia Tepsie zycia :)

    ależ ja chcę uprzykrzać TPSA życie jedynie środkami czysto prawnymi -
    dokładnie tak jak ona uprzykrza je swoim klientom i konkurencji
    intencją ustawodawcy było otwarcie rynku telekomunikacyjnego dla innych niż
    tylko TPSA firm
    a skoro oni wyszukują kruczki prawne (bo jak sądzę, to jest podstawą do
    wprowadzenia nowego abonamentu), przy tym olewając totalnie swoich klientów
    (bo wysłanie listem zwykłym informacji, która wprost nie mówi o tym, że moje
    zlecenie preselekcji zostanie skasowane) to należy zwrócić uwagę tej firmie,
    że to już nie czasy, gdy monopolista mógł dyktować warunki nie oglądając się
    na klientów

    po pierwszym rachunku, na którym będą naliczone rozmowy międzymiastowe
    składam reklamację, ponieważ nie widzę żadnych podstaw, aby moje zlecenie
    preselekcji na NOM miałby być nierealizowane

  • 4. Data: 2003-09-10 17:40:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ponieważ z Twojego lakonicznego opisu treści tego pisma nasuwa mi się
    podejrzenie, że list sam w sobie narusza ustawę o nieuczciwej konkurencji,
    więc ja bym jego kserokopię wysłał do NOM, bowiem jest to działanie na
    szkodę właśnie tej firmy w Twoim wypadku. Oczywiście możesz się "pieniaczyć"
    z TP SA o swoje prawo do wyboru usługodawcy, ale NOM będzie miał o wiele
    więcej argumentów i możliwości.