eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco robić z TPSA i paietem TP socjalny (zakaz korzystania z innych operatorów) › Re: co robić z TPSA i paietem TP socjalny (zakaz korzystania z innych operatorów)
    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co robić z TPSA i paietem TP socjalny (zakaz korzystania z innych
    operatorów)
    Date: Wed, 10 Sep 2003 16:14:08 +0200

    "automoto" <a...@g...pl> wrote in message
    news:bjn85p$rtb$1@inews.gazeta.pl...

    > choc uwazam Twoje dzialania za sluszne same w sobie
    > to jednak wg mnie masz zle intencje
    > bo o ile rzeczywiscie wydaje mi sie to po pierwsze krzywdzace
    > po drugie niezgodne z prawem to jednak powinienes sie kierowac Twoja
    > ewentualna krzywda a nie checia uprzykrzenia Tepsie zycia :)

    ależ ja chcę uprzykrzać TPSA życie jedynie środkami czysto prawnymi -
    dokładnie tak jak ona uprzykrza je swoim klientom i konkurencji
    intencją ustawodawcy było otwarcie rynku telekomunikacyjnego dla innych niż
    tylko TPSA firm
    a skoro oni wyszukują kruczki prawne (bo jak sądzę, to jest podstawą do
    wprowadzenia nowego abonamentu), przy tym olewając totalnie swoich klientów
    (bo wysłanie listem zwykłym informacji, która wprost nie mówi o tym, że moje
    zlecenie preselekcji zostanie skasowane) to należy zwrócić uwagę tej firmie,
    że to już nie czasy, gdy monopolista mógł dyktować warunki nie oglądając się
    na klientów

    po pierwszym rachunku, na którym będą naliczone rozmowy międzymiastowe
    składam reklamację, ponieważ nie widzę żadnych podstaw, aby moje zlecenie
    preselekcji na NOM miałby być nierealizowane

    --
    pozdrawiam
    plusz