    From: "ramzes.net" <m...@t...co.w.ksywie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co mozna zrobic zlodziejowi ?
    Date: Thu, 23 May 2002 23:41:58 +0200

    > Możesz jedynie szybko pozwać jego rodziców na drodze cywilnej .

    Jak sie to robi i czy czyms ryzykuje ? - nigdy w sady sie nie bawilem z
    nikim.

    > Wydaje mi się ,że to postanowienie jest z Sądu rodzinnego

    Sad Rejonowy wydzial rodzinny i nieletnich.

    >, odwołanie możesz
    > napisać również . i w nim domagać się , naprawienia szkody przez rodziców
    > np. że nie zgadzasz się z tym postanowieniem opiekuńczo -wychowawczym bo
    > chyba takie dostałeś . Wyprowadź mnie z błędu jeśli tak nie jest .

    Wlasciwie to sam nie wiem co to jest. Gdybys mogla rzucic okiem na
    www.ramzes.net/pismo gdzie zamiescilem skany tego pisma, to powinno to
    wszystko wyjasnic.
    Dzieki za zainteresowanie moja sprawa i pomoc. Licze, ze jeszcze cos mi
    podpowiesz.

    Pozdrawiam
    Marcin