    From: "SolAngelica" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co mam zrobic z tym allegro ?
    Date: Fri, 30 May 2003 18:50:21 +0200

    Użytkownik "gregor" <g...@W...z.pl> napisał w wiadomości
    news:bb7uin$ru0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Pisalem juz na temat allegro, ktore jest dluzne dlamnie 300 zl. za
    zwrot
    > z "ubezpieczenia allegro", otoz kupilem monitor z wadami, ktory w opisie
    byl
    > jako sprawny w 100% ... wyslalem listem poleconym do allegro formularz z
    > opisem przebiegu calej aukcji i zalaczylem niezbedne dokumenty. Minelo juz
    > ponad 2 m-ce od czasu, podjecia decyzji przez allegro i nie otrzymalem
    > zadnej konkretnej odpowiedzi. Czy mam jakies prawo do tego ubezpieczenia ?
> [...]

    Mnie też jest dłużne, mniej niż Panu.. ale pieniędzy od Allegro się tak
    łatwo nie odzyskuje. A co do odpowiedzi... to, no cóż. Wysłałam pismo listem
    poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (zwrotka doszła do mnie z
    powrotem z wpisaną datą, z podpisem i pieczęcią firmy) lecz niestety
    odpowiedzi nie dostałam... Minął już rok :)

    Pozdrawiam

    SolAngelica