  • Data: 2014-07-16 17:24:06
    Temat: Re: co grozi za użycie gazu pieprzwego
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >jak to na plaży słoneczko świeci i pić się chce, wyciągam piwko i sobie
    >popijam co robia takze i inni plażowicze (średno co drugi na kocu w zasięgu
    >wzroku) zjawiają się pieski :)) oczywiście dowalają się do mnie bo.....

    to ich zasrany obowiązek. jakby nie zareagowali na chlejącego piwsko w
    miejscu to ktoś by zrobił zdjęcie, napisał skargę i być może stracili by
    pracę za "niedopełnienie obowiązków służbowych" tj. przestępstwo z art.231
    K.K. A wszystko przez gamonia który nie zauważył patrolu i piweczko popijał
    ;)