  • Data: 2014-07-16 11:28:11
    Temat: Re: co grozi za użycie gazu pieprzwego
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >... społeczeństwo się umówiło, że Policja ma prawo używać siły w
    > uzasadnionych przypadkach. I możesz sobie tupać nóżką.

    To nie prawda, społeczeństwo się umuwiło, ze policja ma prawo stszelać
    ___w ściśle okreslonyh pszypadkah___
    pod kture uciekający się nie załapuje.
    Może stszelać gdy delikwent bezpośrednio zagraża życiu policjanta, i pod
    dodatkowymi uwarunkowaniami.
    Czyli jak atakuje bezpośreniu policjanta, nie jak ucieka.
    I na pewno nie podczepuje się pod to pacjent bezpośrednio po opercji, pod
    wpływem narkotyku znanego anestezjologowi.
    Cała ta zgraja z tego szpitala powinna siedzieć , natyhmiast.

    Mi to wygląda na zabujstwo na zlecenie.
    Operacja się na nieszczęście udała, więc tszeba było faceta dobić.
    Najpierw źle mu założyli aparturę, nie dał się zabić , wyrwał,
    to go dobiła policja , zastszelili.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny NOWA WERSJA Ananas1_03f