    From: "marek" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co grozi za użycie gazu pieprzwego
    Date: Tue, 15 Jul 2014 08:01:39 +0200

    jak może postrzelić cię ktoś kto nic nie widzi ?
    jest obezwładniony :) i wydaje mi się że w takiej sytuacji moznaby jeszcze
    zabrac mu tę pukawkę ze względu na to aby się sam nie postrzelił
    a skargi nie działają... bo to jest tak, jakby ktoś dał ci w mordę a potem
    ty napiszesz skarge do tego kogoś że dał ci w mordę..... bez sensu.. w tej
    instytucji rączka rączkę myje, tak jak i w wielu innych ...

    kolega parę lat temu wracał z imprezy z rowerem, miał jeszcze piwko do
    wypicia, więc przysiadł na ławce, wypił piwko i przysnoł... podjechały
    pieski wywiązała się dyskusja, potem kłótnia, no i go capli na izbe, miał
    cos koło 2,5promila.
    na drugi dzień napisał na nich skargę, że bezpodstawnie go zabrali na izbę
    (gdzie go jeszcze okradziono z pieniędzy i telefonu) bo nie ma zakazu spania
    na ławce.... to mu odpisali że śpiąc na ławce zlał się w gacie czym gorszył
    ludzi o 2:30 w nocy :))) i jeszcze mu dowalili że jechał rowerem i maja
    ponoć swiadka który to widział .... a oni troszcząc się o dobro obywatela
    zabrali go na izbę bo przeciez mógł zachłystnąć się wymiocinami...

    albo inna historia... będąc z rodziną na wakacjach siedze sobie na plaży
    blisko przejścia, wyjścia z niej bo tam był cień a ja nie lubia słońca...a
    jak to na plaży słoneczko świeci i pić się chce, wyciągam piwko i sobie
    popijam co robia takze i inni plażowicze (średno co drugi na kocu w zasięgu
    wzroku) zjawiają się pieski :)) oczywiście dowalają się do mnie bo jestem
    najbliżej i wypisuja mi mandat za spożywanie alkoholu w miejscu publicznym,
    mandatu nie przyjmuję i pokazuję idiocie palcem że jak wypisze te mandaty
    wszystkim na tej plaży to wtedy ja madat przyjmę ... wywiązuje się dyskusja,
    straszenie sądem itp... długo by pisać
    przeciez to jest czyste skurwysyństwo....
    to ma być policja ?
    a potem się dziwią że ludzie ich nie nawidzą
    w innym kraju byłoby to nie do pomyslenia....

    a takich histori to ja znam wiele i mógłbym o tym całą książkę napisać :)