  • Data: 2004-07-18 22:39:38
    Temat: Re: co grozi
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Panie Tomaszu to jest grupa dla ludzi ktorzy pomagaja takim jak my szerzac w
    > nas pewnosc ducha a nie obawy przed bandziorami paranoje i zycie w strachu.
    > Tego typu praktyki to proponuje szerzyc na pl.psychologia. Natomiast co do
    > autora postu uwazam ze jak najbardziej nalezy zareagowac na taki czyn. Jesli
    > na Policji tego nie przyjma to isc do Prokuratury i wniesc sprawe z
    > oskarzenia prywatnego. Nie wolno poblazac nikomu. Kazdy kto dopusci sie
    > jakiego kolwiek haniebnego czynu winien byc przykladnie ukarany.

    Panie(i) XX. Ojcowska rada jakiej udzieliłem szczurowi jest jedyną słuszną.
    Może według pana(i) lepszym rozwiązaniem będzie oddanie jakiejś puszki do
    badań. Przecież to najgłupszy pomysł o jakim słyszałem. W sytuacji gdy nic sie
    nie stało i nie można udowodnić w sposób wiarygodny przebiegu zdarzenia nikt
    sie tym nie zajmie. Co wcale nie znaczy że takie postępowanie nie wkurzy
    sprawców. Oni nie będą się zastanawiali co zrobić. Tomek