  • 1. Data: 2004-03-17 03:28:22
    Temat: Re: cło
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:stbli1-htn.ln1@ziutka.router...
    > In article <c38u5u$ek4$1@news.lublin.pl>, Pawel wrote:

    > Zgłoś celnikom przy wyjezdzie - wypelnisz taki formularz ktory podbija i
    > ktory pokazesz jak bedziesz wracal. Bedzie tam co, o jakim nr seryjnym
    > itp. Bezplatnie to to.
    > Mozesz tez wziac ze soba dowod zakupu sprzetu jesli taki posiadasz (i bylo
    > to w PL rzecz jasna). Wtedy nie trzeba nic wypelniac.

    oj chyba chcesz wqr... celnik przy wjeździe i wyjeździe. Praktyka jest taka
    że nikomu niechce sie wypełniać tych papierków i nie ma problemów z
    wwiezieniem takiej ilości do PL.

  • 2. Data: 2004-03-17 07:19:10
    Temat: cło
    Od: "Pawel" <f...@b...pl>

    Witam. Wyjezdzam na wakacje i chcę zabrać ze sobą aparat cyfrowy. Co zrobić,
    aby w chwili powrotu do polski , tenze aparat nie został przypadkiem oclony?
    Ze niby kupiony za granicą i przywieziony na handel.

    Pozdrawiam
    Paweł Flis

  • 3. Data: 2004-03-17 07:39:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2004-03-17 07:44:07
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    oclony?
    > Ze niby kupiony za granicą i przywieziony na handel.

    Z jedną sztuką nie będzie żadnego problemu a wyjeżdząjąc do innych krajów UE
    to i tak nie będzie już granicy celnej.

    andrzej

  • 5. Data: 2004-03-17 12:46:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c39fgo$bhq$1@news.atman.pl>, KALKOL wrote:
> [...]
    > oj chyba chcesz wqr... celnik przy wjeździe i wyjeździe. Praktyka jest taka
    > że nikomu niechce sie wypełniać tych papierków i nie ma problemów z

    Praktyka jest taka ze 10x sie nie dopieprza a raz dopieprza. Duzo latam i
    tez tak myslalem jak ty az sie ktoregos razu ledwo wyrobilem z
    wybronieniem i zdazeniem na nastepny samolot. Od tego czasu wole sie
    pieprzyc z papierkami przed niz z celnikami po.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2004-03-17 16:07:26
    Od: "salto" <s...@t...pl>

    zostaw ten aparat w kraju

    kup drugi bedac za granica

    rozpakuj

    uzywaj

    przyjedz z nim - ide o zaklad ze nie bedziesz mial zadnych problemow

    skupiaj sie na problemach ktore sa - nie generuj takich ktorych nie ma

    salto