  • 1. Data: 2012-12-17 13:03:21
    Temat: ciaza - jak wylicza sie chorobowe i macierzynskie
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    Witam,

    mam pytanko. Jak wyliczyć wysokość wynagrodzenia na zwolnieniu lekarskim
    podczas ciąży?
    Osoba w ciąży, na umowie o pracę na czas nieokreślony - podstawa +
    prowizja od sprzedaży. Wiem, że płatne 100% i że bierze się ostatnie 12
    miesięcy i wylicza się średnią z dochodów. I tu moje pytanie czy liczy
    sie tylko podstawowa pensja czy wliczane są do średniej również
    prowizje. Dodam, że na RUM-ule ujęta jest całość wynagrodzenia (podstawa
    + prowizja).

    dziękuje i pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2012-12-19 19:28:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 17 Dec 2012 13:03:21 +0100, Barti
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >mam pytanko. Jak wyliczyć wysokość wynagrodzenia na zwolnieniu lekarskim
    >podczas ciąży?
    http://www.zus.pl/default.asp?p=4&id=429

    WAM