eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne › Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    From: "Szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    Date: Fri, 6 Jul 2007 05:17:00 +0200

    news:f6jkp6$f06$1@news.dialog.net.pl...

    > Narzucanie się komukolwiek (ojcu, noworodkowi) ze swoimi przekonaniami
    > natury religijnej jest IMO niedopuszczalne, a w przypadku chrztu stanowi
    > ponadto pierwszy krok w kierunku przyszłej indoktrynacji.

    dzieki za zrozumienie, odbiegajac od moich przekonan i mojego walczacego czy
    nie ateizmu :) to jest glowny powod dzialan
    miejmy nadzieje ze przez milujacych pokoj i wyznajacych milosc blizniego,
    oraz nadstawiajacych drugi policzek chrzescijan, zostanie to uszanowane,
    choc wszystko na to wskazuje, ze to nie ja jestm wojujacym ateista, tylko
    oni sa wojujacymi chrzescijanami, bo juz teraz padly pewne insynuacje o
    odwroceniu sie rodziny, jesli nie posluchamy sugesti o chrzcie, ale do
    takiego podejscia do zycia i bliznich przez wyznawcow jedynie slusznej
    seksty zdazylem juz przywyknac