    Date: Sat, 29 Jun 2013 17:07:55 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: choroba psychiczna

    W dniu 29.06.2013 16:44, witek pisze:

    > a co ma zabiajanie z chorba psychiczna?

    No właśnie nie bardzo rozumiem czym jest choroba. Kiedy jakieś
    zachowanie jest już chorobą, a kiedy nie jest. Dlaczego np. taki Brejwik
    czy jak mu tam, niby jest zdrowy? Czy to jest zdrowe i czy to jest
    normalne, co on zrobił?

    > Albo jeden jest zdrowy i zabijajac zdaje sobie sprawe z tego co zrobil i
    > zadje sobie sprawe z kary jaka ponosi
    >
    > albo inny jest chory i nie zdaje sobie sprawy z tego, ze zabił ani
    > dlaczego ponosi kare.

    Czyli chorobę definiujesz tylko jako ,,nie zdawał sobie sprawy, że
    zabija''? No to OK. Ale wydaje mi się, że definicja jest niestety
    płynniejsza.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek