    From: "William" <n...@m...mnie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chciałbym zwrócić vistę
    Date: Thu, 22 May 2008 00:41:06 +0200

    news:g0vkuk$j7n$3@news.onet.pl...

    > W jakim sensie lepsze? Nie wgryzałem się w to jakoś specjalnie, zwłaszcza,
    > że zarządzanie uprawnieniami w przypadku luźno biegającej stacji roboczej
    > takie sobie jest i zwykłe ACLe wystarczą, zresztą nawet ich nikt nie
    > używa,
    > bo i po co, skoro w Windows bez praw admina pracować się prawie nie da.

    Nieprawda. Praca na zwykłym koncie chroni przez 99% wirusów i trojanów i nie
    ma już chyba na rynku 16 bitowych aplikacji z czasów Windows 98 które by
    miały problemy z ACL oraz NTFS.

    > A reszta ma profy? To dziwni ludzie, albo się w megabiznesie obracasz :D
    > Bo
    > ja kupuję HE nawet dla klientów, bo prof tyle, że domenie lata. A domenę
    > ja na oczy widziałem tylko w szkole, bo tam tak MS promuje.

    20-30 komputerów i admin bez domeny będzie miał IMHO ciężko. A jej
    kontrolerem może być darmowa samba. Nie spotkałem jeszcze sieci w firmie bez
    domeny, choćby na sambie.