  • Data: 2008-05-22 09:33:42
    Temat: Re: chciałbym zwrócić vistę
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 22 maj 2008 00:39
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0805220032150.2796@quad>):

    > Albo i nie :)
    > Mi z kilkuletniego bilansu wychodzi, że jak już kupić (i nie ma mowy
    > o przypadku "dla studenta za 150" bo to zmienia postać rzeczy), to
    > należy kupić prof i nie-OEM tylko normalny.

    Dziwny jesteś :D

    > Niestety, wstawienie użerania się z ograniczeniami HE

    A jakie ograniczenia spotkałeś? Bo ja wszędzie kupuję HE i to właśnie OEM.
    1000zł za twojego boksa prof kontra 200zł za mojego HE OEM to jest lekka
    różnica, no nie? A zupełnie nie wiem co by mógł dać prof, jak się domeny
    nie używa.

    > No to od klientów zalezy pewnie :D

    Owszem. Ja głównie szkoły, przedszkola i MP.
    No ale teza była taka, że znajomi mają profy i nie mają hołmów. To przecie w
    domu prof to już całkiem jest wywalona kasa. Zwłaszcza w lansowanej przez
    Ciebie wersji Box. Zupełnie nie wiem po co....

    > Jasne.
    > Z drukarką (serwowaniem) w HE już miałem okazję walczyć. Polecam ;) (ale
    > DA SIĘ, niemniej polecam :))

    No nie wiem, włączyłem i działa. Z czym walczyłeś? Ja dałem UDOSTĘPNIJ, na
    sąsiednim podłączyłem sieciową i tyle. Nawet sobie sterowniki sam podał.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu