  • Data: 2008-05-21 22:39:40
    Temat: Re: chciałbym zwrócić vistę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 May 2008, Tristan wrote:

    > (autor qwerty
    >
    > A reszta ma profy? To dziwni ludzie

    Albo i nie :)
    Mi z kilkuletniego bilansu wychodzi, że jak już kupić (i nie ma mowy
    o przypadku "dla studenta za 150" bo to zmienia postać rzeczy), to
    należy kupić prof i nie-OEM tylko normalny.
    Niestety, wstawienie użerania się z ograniczeniami HE jest przez MS
    dobrze wyliczone: nie wiem czy Bill umie organizować pisanie nie
    krytykowanych za wady OSów, ale sprzedawać to je umie ;>

    > ja kupuję HE nawet dla klientów,

    No to od klientów zalezy pewnie :D

    > bo prof tyle, że domenie lata.

    Jasne.
    Z drukarką (serwowaniem) w HE już miałem okazję walczyć. Polecam ;) (ale
    DA SIĘ, niemniej polecam :))

    pzdr, Gotfryd