eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic › Re: chamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic
    From: "MK" <u...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic
    Date: Wed, 9 Feb 2005 12:30:12 +0100

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cucrfa$1nl$1@inews.gazeta.pl...
    > Sprawa wyglada tak:
    > ZOstałem jakiś czas temu oszukany na allegro, sprzedano mi usługe która
    > polegała na wysłaniu mailingu do zdaje się 15 000 osób. Okazało sie ze
    > nie zostało to wysłane gdyż moje statystyki wyrażnie wykazały ze od tamtej
    > pory weszło
    > moze 10 osob na strone.
    > Po pewnych wydarzeniach tym spowodowanych zostało mi zawieszone konto na
    > allegro.

    Jeśli miałeś do czynienia z oszustem i/lub kretynem, to daj spokój. Nie
    zniżaj się do jego poziomu.
    I daj spokój z tym roszczeniem 35zł, po to by udowodnić swoją rację.

    To usługa, w dodatku z kategorii usług opartych na renomie i zaufaniu -
    trudno weryfikowalna. Spażyłeś się - idź dalej, a 15zł wrzuć w koszta.

    A osoba, z którą rozmawiałeś jest hochsztaplerem albo dyletantem. Puste
    stwierdzenia. Pamiętaj o prostej zasadzie - osoba, która może coś zrobić nie
    grozi, tylko stawia konkretne warunki. Taka jest prawda, że nawzajem sobie
    niewiele możecie zrobić.

    MK