  • Data: 2004-02-16 22:34:59
    Temat: Re: cd: komornik - rodzice maja dlugi a on chce kase ode mnie
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wracam do watku:
    >
    > http://tinyurl.com/28j69

    imho lepiej nie wracac lecz pisac dalej w watku skoro az tyle czasu nie minelo:)

    > Egezekucja zostala skierowana do: nieruchomosci.

    > czy to oznacza ze juz klamka zapadla i teraz tylko czekac kiedy pojawi sie
    > na mojej pensji i na koncie komornik i nic juz nie moge z tym zrobic? aha,
    > podobno jest 7 dni na odwolanie a termin mija w czwartek...

    a pensja lub konto bankowe to nieruchomosc?
    lokal, w ktorym jestes zameldowany i ktorego wlascicielm jest ojciec to
    nieruchomosc:) domniemam, ze jest wlascicielem. (?)

    niech ojciec stara sie dogadac odnosnie splaty zadluzenia w ratach

    pozdr
    marcin