  • 1. Data: 2006-09-25 17:26:31
    Temat: byl u mnie...
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    poborca skarbowy:) Nie zaplacilem kiedys mandatu 250zl. Teraz kwota ta to
    265zl. Nie mam z czego zaplacic, nie mam dochodow, zadnych wartosciowych
    przedmiotow. Nie bylo mnie w domu i zostawil tylko jakas prosbe o stawienie
    sie jutro. Zastanawiam sie czy w ogole isc do US. Chyba nie sciagnie ze mnie
    spodni jak zobaczy ze sa tyle warte...

  • 2. Data: 2006-09-25 17:39:27
    Temat: Re: byl u mnie...
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > poborca skarbowy:) Nie zaplacilem kiedys mandatu 250zl. Teraz kwota ta to
    > 265zl. Nie mam z czego zaplacic, nie mam dochodow, zadnych wartosciowych
    > przedmiotow.

    Spoko, US poczeka aż będziesz miał. Ma na to jeszcze kilka lat. A i odsetki
    urosną ...

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 3. Data: 2006-09-25 17:40:58
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> wrote in message

    > Spoko, US poczeka aż będziesz miał. Ma na to jeszcze kilka lat. A i
    > odsetki urosną ...

    Jakie odsetki? lol? 2 lata i 10 miesiecy. Po stwierdzeniu ze nic nie mam on
    wystawia jakis tytul niesciagalnosci czy to co innego?

  • 4. Data: 2006-09-25 17:52:26
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Spoko, US poczeka aż będziesz miał. Ma na to jeszcze kilka lat. A i
    > odsetki urosną ...
    >
    > --
    od mandantu nie nalicza sie odsetek.

    p.

  • 5. Data: 2006-09-25 18:13:25
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Idź! Poćwiczysz "asertywność" :) Poborcy skarbowi, to fajny materiał na
    worek treningowy. Mają swoje sposoby, jak ściągać kasę.

    Najwięcej radości sprawi kazanie gościowi drałować do Ciebie domku po
    pieniążki "jutro na pewno będę miał, jak pan wpadnie między 16:00, a 16:30,
    to na pewno panu zapłacę", a później mu w drzwiach mówisz. "sorki, ale
    właśnie byłem z kumplami w knajpie i wydałem całą gotówkę, jaką dla pana
    miałem". I tak kilka razy. Goście zwykle są bezwzględnymi chamami, więc nie
    żałuj sobie! Jak nic nie masz, to nic Ci nie zrobią.

    --
    Lukasz

  • 6. Data: 2006-09-25 18:20:09
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    SQLwysyn napisał(a):
    > Spoko, US poczeka aż będziesz miał. Ma na to jeszcze kilka lat. A i
    > odsetki urosną ...

    i co jeszcze?

    KG

  • 7. Data: 2006-09-25 18:33:38
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Lukasz napisał(a):
> [...]
    > Goście zwykle są bezwzględnymi chamami, więc nie
    > żałuj sobie! Jak nic nie masz, to nic Ci nie zrobią.
    A ja akurat trafilem na wyjatkowo przyjemnych, milych i uczynnych. Nie
    dosc ze masz mozliwosc zaplacenia zaleglego mandatu ponizej kosztu
    przelewu na poczcie, bez odsetek, we wlasnym domu, bez biegania i stania
    w kolejce, to jeszcze kombinowac?
    A swoje mandaty/zobowiazania wypada placic.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 8. Data: 2006-09-25 19:37:47
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    bartekE320 wrote:

    > "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> wrote in message

    > Jakie odsetki? lol? 2 lata i 10 miesiecy. Po stwierdzeniu ze nic nie mam on
    > wystawia jakis tytul niesciagalnosci czy to co innego?

    Spoko spoko, moze wystawic, ale nie musi. Moze poczekac, az bedziesz
    mial.

  • 9. Data: 2006-09-25 20:46:27
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > A swoje mandaty/zobowiazania wypada placic.

    Polakowi? Żartujesz sobie chyba. Toż przecież on woli przepisać cały majątek
    na kogo innego, przez x lat pracy nie podjąć bo po co ma 250 zł płacić.
    Przecież inni też nie płacą.

    Ciekawe jakim sposobem twórca wątku napisał tego posta skoro nic nie ma

    Echhh
    --
    PawełJ

  • 10. Data: 2006-09-25 20:51:35
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Ciekawe jakim sposobem twórca wątku napisał tego posta skoro nic nie ma
    >
    > Echhh

    Jakby mandat byl za speeding albo cos co zrobilem z rozmyslem to okej. Nie
    bede placil za jeden blad, ktory popelnilem w miescie, w ktorym bylem
    pierwszy raz w zyciu a sam policjant przyznal sie ze nie zatrzymalby mnie,
    gdyby osoba za mna nie zatrabila. Nie spowodowalem zadnego zagrozenia.