  • 1. Data: 2006-09-25 17:44:21
    Temat: Pismo z prokuratury.
    Od: "tyht" <u...@j...pl>

    Dostałem pismo z prokuratury ale nie odebralem bo byl moj adres i nazwisko
    ale na kopercie nie moje imie. Natomiast potwierdzenie bylo z moim imieniem.
    Pytanie brzmi; Co to moglo byc za pismo ?
    Wczesniej bylem przesluchiwany jako podejrzany.

  • 2. Data: 2006-09-25 20:18:38
    Temat: Re: Pismo z prokuratury.
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    tyht <u...@j...pl> napisał(a):

    > Dostałem pismo z prokuratury ale nie odebralem bo byl moj adres i nazwisko
    > ale na kopercie nie moje imie. Natomiast potwierdzenie bylo z moim imieniem.
    > Pytanie brzmi; Co to moglo byc za pismo ?

    Szklana kula mi się właśnie zepsuła.

    Czy myslisz, że na tej grupie jest jakis duch swięty, który będzie ci w stanie
    na to odpowiedzieć?

  • 3. Data: 2006-09-25 21:30:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " jb" <j...@N...gazeta.pl> napisał

    > Szklana kula mi się wła?nie zepsuła.
    >
    > Czy myslisz, że na tej grupie jest jakis duch swięty, który będzie
    > ci w stanie na to odpowiedzieć?

    Przecież nie pytał co było w tym liście tylko co mogło być. Wiemy że był
    przesłuchiwany jako podejrzany, więc żeby odpowiedziec na pytanie nie
    potrzeba nadprzyrodzonych zdolności, wystarczy znajomość procedury karnej.
    Oczywiście z założeniem, że pismo dotyczyło tej samej sprawy.

  • 4. Data: 2006-09-26 13:23:33
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał >
> [...]
    > potrzeba nadprzyrodzonych zdolności, wystarczy znajomość procedury karnej.
    > Oczywiście z założeniem, że pismo dotyczyło tej samej sprawy.

    No to odpowiedz ;-)

    Iza

  • 5. Data: 2006-09-26 15:34:45
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
    > No to odpowiedz ;-)
    > Iza
    np. postanowienie o zamknięciu dochodzenia (śledztwa) i skierowania aktu
    oskarżenia do Sądu Rejonowego.
    ZiPi

  • 6. Data: 2006-09-26 17:22:05
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
    > np. postanowienie o zamknięciu dochodzenia (śledztwa) i skierowania aktu
    > oskarżenia do Sądu Rejonowego.

    no np. , ale równie dobrze mogło to być wezwanie na kolejne przesłuchanie
    ;-) albo ... znalazło by się jeszcze conajmniej kilka możliwości. Takie tam
    gdybanie.

    Iza

  • 7. Data: 2006-09-26 20:02:18
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    > Przecież nie pytał co było w tym liście tylko co mogło być.

    Mogło być dokładnie wszystko. Nawet czysta kartka włożona pomyłowo przez
    sekretariat.