  • Data: 2006-02-02 13:29:59
    Temat: Re: buty - towar niezgodny z umowa
    Od: Kober <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio wrote:
    > Moze Ci sie stopy od spodu poca?

    nie, to nie jest spowodowane poceniem. zeby zobrazowac to zjawisko
    prosze sobie wyobrazic idealnie sucha skarpete, z wilgotnym fragmentem
    idealnie odpowiadajacej membranie (cos pomiedzy kolem, a elipsa -
    znajduje sie w przedniej polowie buta) - _wylacznie_ od spodu.

    > IHMO sprzedawca nie musi oddac Ci kasy - moze sprobowac oddac buty do
    > naprawy ew dac Ci w zamian inna pare butow (ofkoz zakladajac ze
    > reklmacja zostanie uznana)

    wydaje mi sie, ze takiej membrany nie da sie naprawic. a sugerujac sie
    opiniami o tym produkcie wyszukanymi na internecie, membrany tego
    producenta sie nie sprawdzaja i zawsze przepuszczaja wode. nie sa to
    duze ilosci, nie ma mowy o tym, ze woda "wlewa sie do srodka" - po
    prostu wkladka w miejscu styku z membrana jest wilgotna, i w tym miejscu
    skarpeta takze sie wilgotna staje.

    pozdrawiam
    kober