  • 1. Data: 2002-12-06 12:18:37
    Temat: buty
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Kupilem wczoraj pantofle skorzana. W sklepie przymierzylem - idealne: miekka
    skora, fason odpowiedni, rozmiar w sam raz. W domu zalozylem i pochodzilem
    pol godzinki dla testow- w czasie chodzenia buty jak to zwykle bywa zalamaly
    sie nieco w gornej czesci niestety w tym przypadku powodujac obcieranie i
    uniemozliwiajac tym samym bezbolesne ich uzywanie.
    Czy mam prawo do wymiany butow na inne?
    Probowalem to dzis rano zrobic. Jednak nie udalo mi sie. Argumenty
    sprzedawczyni:

    1. Nie jestem wlascicielem sklepu, prosze przyjsc jutro jak bedzie
    wlasciciel
    2. Niewygoda nie podlega reklamacji
    3. Na butach pojawilo sie zalamanie wiec prawdopodobnie nie uda sie ich
    sprzedac.

    Z gory dziekuje za odpowiedz i przepraszam jesli temat byl juz kiedys
    omawiany - nie mam chwilowo czasu grzebac sie w archiwum

    pozdrawiam

    Jacek
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2002-12-06 13:17:04
    Temat: Re: buty
    Od: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>

    Użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > wlasciciel
    > 2. Niewygoda nie podlega reklamacji
    > 3. Na butach pojawilo sie zalamanie wiec prawdopodobnie nie uda sie ich

    Zarówno sprzedawczyni jak i właściciel nie podejmuje decyzji co do
    zasadności reklamacji od tego jest wynajmowany przez właściciela
    rzeczoznawca. Sklep ma obowiązek przyjąć twoją reklamację rozpatrzyć ją
    bodajrze w ciągu 14 dni ale decyzja nie musi być dla Ciebie pozytywna.

  • 3. Data: 2002-12-06 13:28:30
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    a po ile byly te butki i w jakim sklepie??

    jesli to pantofle bez sznurowek, to zawsze sa zalamania na podbiciu, to
    normalne...

    no tylko sa zalamania i ZALAMANIA :-)

    raz kupilem tansze buty, z firmy WOJAS, tez bez sznurowek, jakies 150 zł,
    jak przymierzalem na poczatku, to troszke uciskaly na podbiciu, myslalem, ze
    sie wyrobia.. guzik... nic sie nie wyrobily prawie...

    wiec teraz czasem kopie w nich ogrodek :-)

    a ostatnio kupilem 2 pary, jedne dwa razy drozsze, a drugie za jakies 200
    zł, tez skorzane i bez sznurowadel...

    jedne i drugie rozchodzily sie na cacy, sa super-wygodne, maja tez subtelne
    zalamania skory, ale te normalne :-)

    wiec...
    jesli kupiles buty, ktore sa zrabane, to najlepiej je wywal i szerokim
    lukiem omijaj ten sklep, a jeszcze szerszym produkty tej firmy...

    aha, lepiej oddaj takie buty do domu dziecka, zrobisz dobry uczynek...

    no chyba ze to drogie buty, to wtedy walcz z tyrania :-)

    sorry, za przydlugiego posta...
    pozdrawiam,
    Paweł,

  • 4. Data: 2002-12-06 13:57:17
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Ender napisa_(a):
> [...]
    > rzeczoznawca. Sklep ma obowiązek przyjąć twoją reklamację rozpatrzyć ją
    > bodajrze w ciągu 14 dni ale decyzja nie musi być dla Ciebie pozytywna.

    Sprzedawca może rozpatrywać reklamację we własnym zakresie, nie musi
    powoływać rzeczoznawcy.

    KG

  • 5. Data: 2002-12-06 22:10:33
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > rzeczoznawca. Sklep ma obowiązek przyjąć twoją reklamację rozpatrzyć ją
    > bodajrze w ciągu 14 dni ale decyzja nie musi być dla Ciebie pozytywna.

    ja wczoraj zwrodcilam buty w sklepie gdzie "zwrotow sie nie przyjmuje"
    i coz - jakos oddali pieniadze bez wiekszych oporow
    szkoda tylko ze dalej nie mam butow (ale przynajmniej mam pieniadze

    art 560 KC

    -----------------------------------
    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 6. Data: 2002-12-07 21:13:50
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Zgodnie z obecnie obowiązującym prawem muszą przyjąć reklamację
    a tabliczka z napisem "zwrotów się nie przyjmuje" jest bezprawna i ma za
    zadanie odstraszyć izniechęcić klienta .Tyle i tylko tyle.

    Użytkownik ania <a...@e...pl_#@!%> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asr791$2nn$...@d...ceti.com.pl...

  • 7. Data: 2002-12-09 08:23:03
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zgodnie z obecnie obowiązującym prawem muszą przyjąć reklamację
    > a tabliczka z napisem "zwrotów się nie przyjmuje" jest bezprawna i ma za
    > zadanie odstraszyć izniechęcić klienta .Tyle i tylko tyle.

    i zapewne chodzi o CCC...

    Pawel,

  • 8. Data: 2002-12-09 19:28:12
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Jacek
    > j...@w...pl
    >
    > zasięgnij informacji w Państwowej Inspekcji Handlowej poradzą napewno
    pozdrawiam