    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: budowa garazu da dzialce wlasnosciowej
    Date: Sat, 29 Jun 2002 20:01:39 +0000 (UTC)

    S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz) niebacznie
    popelnil
    news:793296831B34D111AE170060974CEAF9BD1C9E@by_dc1.b
    y.par.gov.pl:

    > na dzialce mojej wslasnosci od 30 lat w centrum miasta - duze
    > osiedle domkow chce postawic garaz . Dostalem od burmistrza
    > decyzje w sprawie ustalenia warunkow zabudowy i zagospodarowania
    > terenu. Wszystko jest ok. tylko w decyzji jest zapis
    > uzyskac zgode na wyłączenie gruntu z produkcji rolnej
    > dzieleczka ma 540m2 gdzie dom zajmuje na niej 90m2 .
    Może pomożemy tylko napisz:
    -co mówi wypis z rejestru gruntów (ile B ile RVI itp)
    -jakie przeznaczenie w planie (będzie w decyzji burgemajstra)
    -jakie pochodzenie gleby na ew. roli (z mapy glebowo-rolniczej)
    W najlepszym wypadku może się okazać że wyłaczenia
    (gruntu rolnego z produkcji rolnej na cele nierolnicze i nieleśne)
    dokonujesz sam bez pytania nikogo o zgodę
    w najgorszym- będziesz musiał uzyskać zgodę Starosty (Burmistrza u
    Ciebie?) i jeszcze zapłacić opłate za wyłączenie :(

    pozdro
    poreba