    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bramki sms i ujawnianie ip wysyłających....
    Date: Sun, 26 Jan 2003 09:53:24 +0000 (UTC)

    "Łukasz Lachowicz" <n...@f...com> wrote:

    > Witam, mam nastepujący problem: zostałem w nocy zasypany smsami z pogróżkami
    > i wyzwiskami z bramki mojego operatora - ery...
    > zadzwonilem na info linie aby ustalic numer ip osoby wysyąłjącej, myslalem
    > ze jak podam tresc wiadomosci i numer telefonu (mojego) na ktory wysyłane
    > były to mi podadzą albo przynajmniej skierują gdzie tzreba.... ale dosatłem
    > odp. że takei informacje udzielą tylko prokuraturze a mi mogą zablokować
    > bramkę na stale (co mi sie oczywiście nei opłaca.... :( )
    > Co mogę zrobić w takiej sytuacji ?

    Bardzo dziwne. To w takim razie jak szanowny/nieszanowny operator przekazuje
    mi na komorke numer osoby ktora do mnie dzwoni bez nakazu prokuratora?
    Powalilo ich tam? Niech wprowadza na swoja strone opcje zastrzegania numeru
    IP a abonentom dadza szanse zrezygnowac od otrzymywania interentowych sms'ow
    od osob ktore zastrzegly IP. Koniec, kropka. Niestety na niewymagajacych
    klientach latwiej sie zarabia a tych wymagajacych jest na tyle nieduzo, ze
    mozna ich olac sikiem prostym. Niestety :-(((

    > Łukasz Lachowicz
    > http://fstation.com

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

    P.S. A moze prokuratorem postraszyc tych cymbalskiego operatora? W koncu to
    on wysyla ci pogrozki ;-)