    From: Maurycy Menke <g...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak poduszek
    Date: Fri, 20 Aug 2010 13:00:01 +0200

    Użytkownik MadMan napisał:

    > Niemniej poduszki są oznaczone napisem "Airbag". Jeśli napisu nie było -
    > to raczej twoje niedopatrzenie.
    > Jeśli był, a poduszki w środku brak, ewidentnie kupiłeś
    > niepełnowartościowy produkt.

    To trochę bardziej skomplikowane. Pojazd był z grupy tych starych, gdzie
    współczesne oznaczenia nie zawsze występowały. Rzeczywiście napisu nie
    było, co zauważyłem. Nie zmartwiło mnie to jednak, gdyż była to wersja
    limitowana i lepiej wyposażona, więc założyłem, że poduszka również musi
    być, niekoniecznie ze stosownym napisem. Auto kupowałem od kolekcjonera,
    myśląc, że facet się zna. Nie chcę teraz oceniać, czy był naciągaczem,
    czy też się pomylił. Znajomy, również kolekcjoner, tak był zaskoczony
    brakiem poduszki, że zaczął dociekać sprawy. Odnalazł informację, że ten
    model rzeczywiście w poduszki nie był wyposażany. Niemniej, moim zdaniem
    nie zwalnia to sprzedającego od znajomości oferowanego towaru.