  • Data: 2010-08-19 12:48:36
    Temat: Re: brak poduszek
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-08-2010 23:59, Maurycy Menke pisze:
    > Niedawno miałem poważny wypadek. Okazało się, że w pojeździe nie było
    > poduszki. Więcej, nigdy jej tam nie było - w tym modelu nie była
    > montowana. Tymczasem coś zupełnie innego przedstawiał pisemnie
    > sprzedający (opis na allegro). Czy mogę dochodzić odszkodowania? W
    > końcu, gdybym wiedział o braku tego elementu, nie zdecydowałbym się na
    > zakup.

    Musiałbyś wykazać tzw. normalny związek przyczynowy między faktem, że
    kupiłeś samochód bez poduszek (chociaż miał je mieć) a faktem, że miałeś
    wypadek i odniosłeś obrażenia. Innymi słowy, miałbyś wykazać, że obrażeń
    (a może i wypadku) by nie było, gdybyś jechał innym samochodem albo
    takim samym z poduszkami. IMHO karkołomne przedsięwzięcie, wymagające
    powołania 1001 biegłych i właściwie od początku skazane na niepowodzenie.

    --
    .B:artek.