eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak pisemnej gwarancji - można z tym cokolwiek zrobić ? › Re: brak pisemnej gwarancji - można z tym cokolwiek zrobić ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.p
    roxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 20 Aug 2013 11:25:51 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: brak pisemnej gwarancji - można z tym cokolwiek zrobić ?
    In-Reply-To: <kuqj4e$rsb$1@news.task.gda.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1308201118170.3732@quad>
    References: <kuonvc$7aq$1@mx1.internetia.pl> <kuqj4e$rsb$1@news.task.gda.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1376991370 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1466 83.15.167.123:62891
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:726252
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 18 Aug 2013, Marek Dyjor wrote:

    > ww wrote:
    >> gwarancja 24 miesiące na podstawie paragonu,
    >> nie ma żadnego dokumentu który by to potwierdzał. A jak za tydzień
    >> przyjdę to może się okazać, że to nie
    >> chodziło o 2 lata tylko o 2 dni.
    >>
    [...]
    > w dużych sieciach handlowych zwykle nie robia problemów z brakiem papierka.

    Problem jest inny - nie masz "papierka".
    To JAKIE SĄ WARUNKI GWARANCJI?
    Co jest naprawiane, kiedy, w jaki sposób, jakie są
    warunki ew. wymiany.

    Może zapodam wrzucając przykładowe zastrzeżenia, które
    w przeszłości MIAŁY miejsce i były powodem niejednego flejma
    na grupach:
    - naprawa nastąpi w najbliższym możliwym terminie; przekładając
    na polski, jak uda się ściągnąć części zamienne, niekoniecznie
    jednostkowo, czekamy na zbiorczą dostawę
    - towar zostanie wymieniony na INNY SPRAWNY SPRZĘT. Trudno,
    że inny użyszkodnik postanowił nie chuchać i nie dmuchać, bo
    uważa że "sprzęt jest do używania" (ba, sam tak uważam :>)
    więc dostaniesz naprawiony, acz nieco porysowany egzemplarz
    z dopiskiem "pamiętać o ZUSie"
    - jak uznamy, że sprzęt jest sprawny, to jest sprawny, podstawą
    rozpatrzenia są wewnętrzne normy których nie ujawniamy;
    np. za czasów monitorów CRT była taka całkiem poważna firma,
    która uznawała za "technicznie dopuszczalny" rozjazd kolorów
    sięgający kilku milimetrów

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1