eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne › Re: brak odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "tp_grupy_dyskusyjne" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne
    Date: Wed, 16 Feb 2011 17:33:21 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <ijgu8j$g0g$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <ijbhkr$19d$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: public62240.xdsl.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1297874003 16400 79.163.243.32 (16 Feb 2011 16:33:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Feb 2011 16:33:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ijbhkr$19d$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3502.922
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3502.922
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:668939
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mirosław R" napisał

    > Szanowni Państwo, co powinienem zrobić, jeoeli sklep nie reaguje w
    > przecišgu 2 tygodni na zgłoszenie reklamacyjne?
    > Czy brak reakcji z ich strony po takim czasie należy rozumieć, że
    > reklamacja jest z automatu uznana?

    Zacząć należy od pytania czy reklamacja była z tytułu gwarancji producenta
    czy ustawy?

    Jeśli to pierwsze to wszystko powinno odbywać się zgodnie z zapisami w tejże
    karcie gwarancyjnej.


    Pozdrawiam
    tp


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1