    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "brak kontatku oznacza zrzeczenie sie roszczenia"
    Date: Sun, 30 Jan 2005 02:42:51 +0100

    Samotnik wrote:

    > Jesteś po prostu rozbrajający.
    >
    > Daj adres, wyślę Ci w poniedziałek polecony za potwierdzeniem odbioru,
    > że w dniu odebrania masz się ze mną skontaktować, a jeśli tego nie zrobisz,
    > to masz mi zapłacić trzy miliony.

    Primo: sytuacja jest nieco inna - ja się niczego nie domagam, poza
    kontaktem w sprawie uzgodnienia sposobu zwrotu tego, czego oni się
    domagają (chyba że chcą zrezygnować z domagania się)

    Secundo: czep się tramwaja... po prostu szukam sposobu na dotarcie do
    osoby kompetentnej - innego niż inwigilacja czy inne podsłuchy ;-> Bo
    póki co to ciągle trafiam na ludzi, którzy niczego nie wiedzą lub
    niczego nie mogą - a numery kontaktowe do osób kompetentnych są tajne...
    Wysłałbym im kawał o Gąsce Balbince, ale to chyba było bardziej 'na
    temat' ;->

    Tertio: a spytać zawsze się można - a nuż okaże się, że istnieje jakiś
    przepis, który coś takiego umożliwia (tyle różnych dziwnych zapisów się
    w polskim prawie trafia....)