    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "brak kontatku oznacza zrzeczenie sie roszczenia"
    Date: Sat, 29 Jan 2005 13:47:05 -0600

    Andrzej Lawa wrote:
    > Ave!
    >
    > Jak myślicie - jakie szanse ma coś takiego? ;)
    >
    > Może nieco dokładniej: istnieje przeterminowany debet. Prosiłem o
    > skontaktowanie się ze mną kogoś kompetentnego w kwestii załatwienia tej
    > sprawy - tzn. umówienia się na jakieś sensowne raty lub przejęcie
    > należności, jaką jest mi pewna firma winna.
    >
    > Bank wykazał się niekompetencją - wysyłane normalnymi kanałami powyższe
    > propozycje doczekały się reakcji dopiero po jakichś 6-7 tygodniach. Przy
    > czym odpowiedź brzmiała "ooops - przegapiliśmy to i sprawa trafiła do
> [...]

    Strasznie coś namieszałeś. Rozumiem, ze jesteś coś winien bankowi?
    I wysłałeś im pismo, że jak się nie skontaktują w 14 dni, to ma
    oznaczać, że nic im nie musisz oddać.
    A dlaczego nie w dwa?
    A czemu przeterminowany. Ile czasu minęlo od dnia wymagalności debetu i
    co jest w treści umowy z bankiem, a dokładnie pytam o poddanie się
    egzekucji bankowej.