    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak faktury
    Date: Thu, 15 Nov 2007 23:27:35 +0100

    > To czytaj uważnie albo nie czytaj wcale. A kto zawinił? Firma roznosząca

    Czytam bardzo uważnie. Sam napisałeś, że firma roznosząca faktury (nie
    sprzedawca/wystawca faktury!)

    > faktury to cos w rodzaju podwykonawcy MM, oni ich zatrudniają, za coś im
    > płacą, umowy jakieś mają. Firma roznosząca faktury jest związana z MM,

    > działa w ich imieniu. Równie dobrze MM sama może nosić faktury a jak
    > kogoś w tym celu zatrudnia, to tez za niego odpowiada. Abonenta to nie

    Nie wiedziałem że znasz umowy aż tak dokładnie miedzy MM firmą zajmujacą się
    roznoszeniem faktur. Zazwyczaj się po prostu wysyła pocztą lub innym
    kurierem, ew. zleca sie zewnętrznej firmie (zazwyczaj nie powiazanej ze
    zleceniodawcą). Ale tak wogóle zdecyduj się, czy MM zatrudnia kogośdo
    roznoszenia czy ma podwykonawców :)

    > dotyczy i nie interesuje, kto faktury MM dostarcza, ważne, by zostały
    > dostarczone.

    Jesli abonenta nie dotyczy to po co pytania zadajesz? Odpowiem za Ciebie -
    bo dotyczy! Pośrednio, ale dotyczy.

    Masz w umowie, że faktury mają być *dostarczone*? Bo póki co w polskich
    przepisach nie ma chyba obowiązku *dostarczania* faktur. Jest tylko
    obowiazek ich wystawienia w odpowiednich sytuacjach.

    pozdrawiam :)