  • 1. Data: 2011-08-11 13:06:45
    Temat: blokada środków na karcie
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Czy da się coś poradzić na sklep, który blokuje mi kasę na karcie?

    Chciałem zamówić produkt ze strony sklepu, zamówienie z jakichś przyczyn
    się nie zapisało (w ogóle nie ma po nim śladu na moim koncie) natomiast
    kasę na karcie mi zablokowali.

    Od tygodnia do nich dzwonię i proszę o odblokowanie ale bez skutku, tzn
    mówią, ze nie ma problemu i już to robią ale bez skutku.

    Kontakt z bankiem też nic nie daje.

    mp.

  • 2. Data: 2011-08-11 13:42:30
    Temat: Re: blokada środków na karcie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/11/2011 8:06 AM, Michał Pysz wrote:
> [...]
    >
    > Od tygodnia do nich dzwonię i proszę o odblokowanie ale bez skutku, tzn
    > mówią, ze nie ma problemu i już to robią ale bez skutku.

    dwa tygodnie i samo zniknie.
    bank powinien sobie z tym poradzic, dzwon do infolinie i proś z szefem.

  • 3. Data: 2011-08-11 13:52:52
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > dwa tygodnie i samo zniknie.
    to wiem ale kasa potrzebna tu i teraz :-(

    > bank powinien sobie z tym poradzic, dzwon do infolinie i proś z szefem.
    w banku babeczka powiedziała, że odblokują jak im sklep przyśle faks z
    taką prośbą :/

    mp.

  • 4. Data: 2011-08-11 15:27:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/11/2011 8:52 AM, Michał Pysz wrote:
    > to wiem ale kasa potrzebna tu i teraz :-(

    nie uzywaj kart debetowych i nie blokuj wlasnych pieniedzy.
    wyrob sobie kredytowke.

    > w banku babeczka powiedziała, że odblokują jak im sklep przyśle faks z
    > taką prośbą :/

    babeczki sie je a nie z nimi gada.

  • 5. Data: 2011-08-12 10:21:31
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-11 15:42, witek pisze:

    > dwa tygodnie i samo zniknie.
    > bank powinien sobie z tym poradzic, dzwon do infolinie i proś z szefem.

    najbardziej wkurwiajace jest to na allegro gdy allegro samo nie
    realizuje platnosci mimo ze bank wyrazil zgode i zostaje zalozona
    blokada, a najgorsze jest wtedy gdy wlasnie karta debetowa placilismy
    blokujac wszystkie srodki a przedmiot musimy miec na teraz.

    Z doswiadczenia wiem, ze idea bank bardzo szybko rozlicza transakcje,
    tydzien to zdaje sie max. Prawdopodobnie (bo to ten sam system)
    getinonline i openonline takze

    P.

    --
    z magazynem</a>

  • 6. Data: 2011-08-12 15:24:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/12/2011 5:21 AM, Pendrive wrote:

> [...]
    > blokada, a najgorsze jest wtedy gdy wlasnie karta debetowa placilismy
    > blokujac wszystkie srodki a przedmiot musimy miec na teraz.

    sam sobie czlowiek winien.
    daje komus wlasna kase, a potem ma pretensje ze ktos/cos kasy oddac nie
    chce.

  • 7. Data: 2011-08-12 22:10:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Aug 2011, Michał Pysz wrote:

    > to wiem ale kasa potrzebna tu i teraz :-(

    > w banku babeczka powiedziała, że odblokują jak im sklep przyśle faks z taką
    > prośbą :/

    W kwestii formalnej (mało pomocnej dla Ciebie akurat) - ten post
    powinien być załączany do dyskusji[1] w sprawie "jakie to płacenie
    kartami dobre i samozaletowe jest" :D

    OT
    [1] "Dyskusyj".
    Przychylam się do krytyki akurat ten zmiany gramatycznej.

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2011-08-16 09:50:33
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 08:42:30 -0500, witek napisał(a):

    > bank powinien sobie z tym poradzic, dzwon do infolinie i proś z szefem.

    ROTFL
    Do Stefana Jarzyny ze Szczecina?
    To szef wszystkich szefów :))))))))

    NMSP