  • Data: 2005-11-30 15:29:51
    Temat: Re: blednie zawarta umowa
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak, ale to jest 10 zl, ktore placisz co miesiac przez 2 lata - ulokuj
    > to na zwyklej lokacie bankowej i zobaczysz ile wyjdzie Ci po 2 latach

    Zakładając nawet baaaardzo optymistycznie 4% rocznie, to, licząc w pamięci,
    daje ok. 5 zł. Może 6, z groszami...

    > tak, ale ja nie chce tego telefonu jesli ma mnie kosztowac 240/400
    > zlotych wiecej. Mi wystarczy proste urzadzenie przez ktore moge
    > rozmawiac, wodotryski mi nie sa potrzebne

    Trzeba było kupić najprostszy telefon za 1 zł, niską taryfę i miałbyś
    spokój. A teraz na siłę szukasz dziury w całym...

    > chodzilo mi raczej o prawna analize tej sytuacji, nie koniecznie o >
    pseudowymadrzanie sie

    Nie wymądrzam się. Przeciwnie, usiłuję Ci pokazać, że sam sobie jesteś
    winien. Gdybyś dokładnie przeczytał umowę oraz załączniki w postaci
    cenników, to teraz nie miałbyś problemu. Każdy sprzedawca może się pomylić w
    tłumaczeniu. I nawet pół rodziny wzięte na świadków nie zmieni tego, co
    podpisałeś...
    Pozdr.
    RJ