  • Data: 2005-11-30 15:17:56
    Temat: Re: blednie zawarta umowa
    Od: Kwik <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 24 x 10 = 240. 240 zl to nie prawie 300 zl :-))). Niezle zaokraglasz...

    tak, ale to jest 10 zl, ktore placisz co miesiac przez 2 lata - ulokuj
    to na zwyklej lokacie bankowej i zobaczysz ile wyjdzie Ci po 2 latach

    > Za 240 zl rozlozone na 24 raty bez odsetek masz telefon, za który musialbys
    > zaplacic 400 zl wiecej. Czego wiec jeszcze chcesz?

    tak, ale ja nie chce tego telefonu jesli ma mnie kosztowac 240/400
    zlotych wiecej. Mi wystarczy proste urzadzenie przez ktore moge
    rozmawiac, wodotryski mi nie sa potrzebne

    > Chyba nie bardzo...

    chodzilo mi raczej o prawna analize tej sytuacji, nie koniecznie o
    pseudowymadrzanie sie

    Kwik