    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: błąd w sztuce lekarskiej
    Date: Thu, 18 Mar 2004 20:16:42 +0000 (UTC)

    "Massai" <t...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:c3bu90$8uq$1@inews.gazeta.pl:

    > Zobacz, człowiek wykształcony w tym kierunku nie ma mozliwości
    > wykonywania swojej pracy. Innych umiejętnosci nie ma.
    Jeżeli się kwalifikuje do odebrania/zawieszenia prawa do wykonywania
    zawodu - to TYCH również najprawdopodobniej nie ma.

    > Medycyna to bardzo skomplikowana nauka,
    Nikt nie twierdzi, że to rachunki na poziomie tabliczki mnożenia.
    Lekarze mają, ograniczone materią działania działania,
    prawo do błędu.
    Nie mają prawa do niedbalstwa, nieuctwa, indolencji i partactwa.
    Ale oczywiście masz rację, że są przypadki gdy pomimo pełnej
    fachowości lekarzy usłyszymy: "dochtory się nie poznały na chorobje"
    :/

    > wiele nie trzeba, żeby delikwenta mówiąc brzydko "udupić".
    > Np. znam przypadek że lekarzowi odebrano prawo ...
    > Chamowaty był, skarg było dużo... i papa.
    To mało?

    Wiesz, lekarz to zawód obdarzony szczególnym zaufaniem i wynikającym
    z niego dużym brzemieniem odpowiedzialności.
    Ja nie miałem ochoty ponosić codziennie takiej odpowiedzialności i...
    nie próbowałem nawet zostać lekarzem.

    --
    pozdro
    poreba