  • Data: 2003-11-25 19:40:08
    Temat: Re: blad kasjerki, brak biletu, mandat
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Moim zdaniem nie przejdzie. No to upraszczając wynika z tego, trasę znasz
    > doskonale, w życiu nie kupiłbyś biletu na trasie A-G, kasjerka powiedziała
    > Ci, że G znajduje się za H, a ty pomimo świetnej znajomości trasy
    > uwierzyłeś, ze to prawda i kupiłeś taki bilet. Nie widzisz jakiś
    > sprzeczności w tym?

    Trase to znam swietnie w tej chwili, bo musialem wszystkiego sie dowiedziec,
    wlacznie z odleglosciami zeby posklejac to odwolanie.
    Wtedy sie nie zastanawialem nad tym za bardzo. W sumie to sie ucieszylem ze
    bede mogl czasami do Gdyni Glownej podjechac bez robienia zadnych doplat i
    tyle.

    Takie pytanko mam - prawnicze... Jezeli chcial bym po ewentualnym odmownym
    rozpatrzeniu mojego odwolania nadal nie placic i czekac na wyrok sadu, to z
    jakimi kosztami sadowymi musze sie liczyc w takiej sprawie, jesli sad
    rowniez przyznal by racje przewoznikowi?
    W sumie to doswiadczenie zyciowe lepiej nabierac w sprawach za 100zl, niz
    potem ;)