    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bilety komunikacji miejskiej - pytaniepowania
    Date: Fri, 12 May 2006 08:00:10 +0200

    news:e4098d$ghc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie żadna lichwa (wiesz co to znaczy?) tylko umowa zgodna z art. 509 §1
    > kc, o czym już zresztą pisałem, a czego nie byłeś łaskaw przeczytać.

    laskaw bylem przeczytac, jednak nadal nie zwracasz uwagi na drobny fakt,
    bilety czasowe sa biletami na okaziciela, tak samo jak bilety jednorazowe,
    nie ma biletow czasowych imiennych, a co za tym idzie tanszych jak sam
    wspominales, wiec skoro wykupujeszcz czas jazdy u danego przewoznika, na
    blankiecie ktory w zaden sposob nie nabiera cech indywidualnych
    (imiennych) skoro nie ma tanszej alternatywy (imiennej) a ten przewoznik
    zabrania ci swoim regulaminem swobodnie rozporzadzac oplaconym przez
    ciebie czasem, to to nie jest normalne

    dodatkowo conajmniej smiesznym jest punkt regulaminu, ktoren to w zaden
    sposob nie moze byc egzekwowalny, no chyba ze przekazanie bilety nastpi na
    oczach kanara czy prowadzacego pojazd