eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobilety komunikacji miejskiej › Re: bilety komunikacji miejskiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.magma-net.pl!not-for-mail
    From: Luka <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bilety komunikacji miejskiej
    Date: Sun, 27 Feb 2005 14:46:55 +0100
    Organization: Magma Systemy Komputerowe
    Lines: 31
    Message-ID: <cvsip3$ins$1@bandai.magma-net.pl>
    References: <cvqqcc$pu0$1@nemesis.news.tpi.pl> <cvqqjl$8c0$3@inews.gazeta.pl>
    <cvquu0$n6i$1@bandai.magma-net.pl> <cvqvvl$be$1@inews.gazeta.pl>
    <cvr29u$lmp$1@bandai.magma-net.pl> <cvr33p$93t$2@inews.gazeta.pl>
    <cvrb63$67v$1@opal.futuro.pl> <cvschc$ho0$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 192.168.1.12
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: bandai.magma-net.pl 1109511780 19196 192.168.1.12 (27 Feb 2005 13:43:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...magma-net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Feb 2005 13:43:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:281039
    [ ukryj nagłówki ]

    Maverick31 napisał:

    > Wszelkie sprawy dotyczace kasowania biletow, tego co powinien wydruk
    > zawierac a takze unormowania dotyczace kontroli sa zapisane w Regulaminie
    > Przewozow i Kontroli biletowej. Pasazer jest zobowiazany znac przepisy
    > przewoznika i sie do nich stosowac. Ot tyle. Jesli sa watpliwosci co do tego
    > czy kasownik wlasciwie odbil bilet mozna zapytac obslugi czy to wlasciwy
    > wydruk a w przypadku biletu nieczytelnego odbic bilet w innym kasowniku.
    > Tyle w temacie od strony technicznej.
    >
    > Pozdrawiam Maver
    >

    hello, to co znalazlem na "swoim podworku" czyli wro:

    (...) ZDiK jest odpowiedzialny za druk, szatę graficzną i dystrybucję
    biletów. (...)

    ale również

    (...) Bilet, którego stan nie pozwala, ze względu na stopień
    zniszczenia, zabrudzenia itp., na ustalenie prawidłowości jego
    skasowania, jest nieważny. (...)

    tak wiec stan biletu (niewlasciwy wydruk) nie pozwalal na ustalenie
    prawidlowosci jego skasowania, ale to ZDiK jest odpowiedzialny za to, ze
    bilet jest niewazny (nie zapewnia wlasciwego serwisu sprzetu i nie
    informuje jak ma wygladac skasowany bilet, ze o sposobie kasowania juz
    nie wspomne).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1