eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobilety komunikacji miejskiej › Re: bilety komunikacji miejskiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bilety komunikacji miejskiej
    Date: Sat, 26 Feb 2005 17:15:57 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <cvqvvl$be$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cvqqcc$pu0$1@nemesis.news.tpi.pl> <cvqqjl$8c0$3@inews.gazeta.pl>
    <cvquu0$n6i$1@bandai.magma-net.pl>
    NNTP-Posting-Host: umsldial-033.umsl.edu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1109459766 366 134.124.144.33 (26 Feb 2005 23:16:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Feb 2005 23:16:06 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cvquu0$n6i$1@bandai.magma-net.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:280980
    [ ukryj nagłówki ]

    Luka wrote:
    > witek napisał:
    >
    >
    >
    >>zgłoś kierowcy, że kasownik jest zepsuty i "zepsuł" ci bilet.
    >>W każdym razie na pewno do twoich obowiązków należy upewnienie się, czy
    >>bilet został skasowany poprawnie.
    >>Właśnie z ego powodu "wożę" ze sobą telefon do nadzoru ruchu i innego
    >>tego typu ważnch instytucji.
    >>
    >>
    >
    >
    > przyjacielu, przeciez jego obowiazkiem nie jest informowanie kogokolwiek
    > o tym, ze kasownik nie dziala, a tylko dobra wola. obowiazkiem
    > przewoznika natomiast jest zapewnienie prawidlowego dzialania urzadzen w
    > pojezdzie, szczegolnie takich ktorych niesprawnosc naraza jego samego
    > (przewoznika) na straty, tak czy nie?

    tak.
    a obowiązkiem podróżnego jest posiadanie prawidłowo skasowanego biletu,
    jeżeli nie można prawidłowo tego zrobić, lub automat zniszczył bilet, to
    należy to zgłosić przewoźnikowi.
    I nie, że automat jest zepsuty, tylko fakt niemożności skasowania biletu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1