  • Data: 2002-10-18 12:30:21
    Temat: Re: bilet u kierowcy i odliczona kwota
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aoondk$8pq$1@news2.ipartners.pl...

    > to ja jeszcze raz, nie pisałem na pl.pregierz, żeby ponarzekać a dyskusja
    > rodem stamtąd. Napisałem na p.s.p, żeby dowiedziec sie jak wygląda od
    strony
    > prawnej: 'odmowa przyjęcia za usługę zapłaty pieniędzmi, które są prawnym
    > środkiem płatniczym w Polsce',

    Usługą jest jazda autobusem. Płacisz za usługe kupując bilet. Wchodząc do
    autobusu zwierasz umowę o przejazd. Czyja jest winą, że nie opłaciłeś
    należności za usługę?

    Za usługę płacisz kasując bilet.

    Natomiast sprzedaż biletu przez kierowcę jest usługą dodatkową, która nie ma
    nic wspólnego z zapłatą za przejazd. Sprzedaż ta odbywa się pod pewnymi
    warunkami, które są ściśle określone i podane Ci w ofercie.

    Dominik Jan Domin