    From: "Gacek" <GA_Gacek(wytnij-to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bilet u kierowcy i odliczona kwota
    Date: Tue, 15 Oct 2002 16:37:00 +0200

    "AndY" <a...@w...pl> wrote in message news:aoh7dg$mr1$1@news.tpi.pl...

    > A jak sie ma ten problem do tego ze kiklka razy po wejsciu do tramwaju
    > (tramwaj rusza) podchodze do motorniczego i po pytaniu o bilet slysze ze
    > biletu nie ma do sprzedania bo sie skonczyly wlasnie (3 przystanek za
    petla,
    > to dosc szybko sie skonczyly).
    >
    > Jesli by mnie zlapali to co wtedy ? Gdy jade nocnym pisze ze kierowca
    > sprzedje bilety co sie nagle okazuje nieprawda :(
    Mi natomiast przydarzyla sie nastepujaca sytuacja. Po wejsciu do tramwaju
    (wiedzialem ze jest w nim automat) czterokrotnie probowalem kupic bilet
    stosujac sie punkt po punkcie do instrukcji. Problem polegal na tym, ze
    automat wydawal reszte, ale w chwili gdy probowalem kupic byc moze nie bylo
    akurat takiej kombinacji monet zeby mogl mi wydac. Spokojnie jechalem bez
    biletu, pozniej widzialem ze ktos kupil bilet za drobne, pozniej kolejna
    osoba (byc moze gdybym jeszcze raz sprobowal to by sie udalo - automat
    moglby mi wydac). Ale odpusilem sobie , bo zastosowalem sie do instrukcji
    (x4) i nie mam obowiazku obserwowac dzialania automatu. W momencie gdy
    wpadla chwile pozniej kontrola powiedzialem, ze usilowalem kupic bilet
    (jakas kobieta to potwierdzila) i odmowilem okazania jakiegokolwiek
    dokumentu ani przyjecia wezwania do zaplaty. Po tym dyskusja sie skonczyla.
    Z tego co zauwazylem jesli sytuacja w MPK jesli chodzi o bilet jest
    dyskusyjna i pasazer "postawi sie" kontrolerzy miekna.

    Pozdrawiam,

    G.