  • 1. Data: 2011-03-06 22:00:53
    Temat: biegły na sprawie
    Od: "kawi" <k...@p...onet.pl>

    Miałem sprawę sądową jako poszkodowany w kolizji dwóch pojazdów.
    Biegły powołany przez Wysoki Sąd aby wykazać sytuację na drodze posługiwał
    się wydrukiem mapki ze strony intenetowe urzędu miasta.
    W czasie rozprawy zwróciłem na to uwagę sędzinie, że jest to naruszenie
    prawa.
    Czy takiemu biegłemu można narobic kole pupy za takie niuprawnione
    korzystanie
    z czyichs praw autorskich?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Wiktor

    Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
    która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

  • 2. Data: 2011-03-06 22:08:55
    Temat: Re: biegły na sprawie
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-03-06 23:00, kawi wrote:
> [...]
    > prawa.
    > Czy takiemu biegłemu można narobic kole pupy za takie niuprawnione

    nie wiem co to są kolepupy, ale w sumie co chcesz osiągnąć?

    gacek

  • 3. Data: 2011-03-06 22:08:56
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-06 23:00, kawi pisze:
> [...]
    > prawa.
    > Czy takiemu biegłemu można narobic kole pupy za takie niuprawnione

    Gdzie tu masz nieuprawnione korzystanie z PA? I co to w ogóle niest
    "nieuprawnione korzystanie"? Podpisał się pod tą mapką jako jej autor?

  • 4. Data: 2011-03-06 22:17:33
    Od: "kawi" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem co to są kolepupy, ale w sumie co chcesz osiągnąć?

    Kole pupy= koło dupy. ;)
    Chcę oduczyć idiotę korzystania z czyjejś pracy za fiko tym bardziej, że nie
    chciał
    się pofatygować na miejsce kolizji aby stwierdzić stan faktyczny oznakowania
    poziomego/
    Na mapce nie było _żadnego oznakowania_ a on tiwerdził, że ta mapa oddaje
    stan
    faktyczny. Na dokładkę twierdził, że ja przed sądem kłamie, że oznakowanie
    tam jest.
    Takich biegłych trzeba eliminować z wykazu biegłych.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Wiktor

  • 5. Data: 2011-03-06 22:20:46
    Od: "kawi" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:il10lo$f2$1@news.onet.pl...

    > Gdzie tu masz nieuprawnione korzystanie z PA? I co to w ogóle niest
    > "nieuprawnione korzystanie"? Podpisał się pod tą mapką jako jej autor?

    Czy biegły wykonujący za pieniądze pracę, korzystając z czyjejś własności,
    nie narusza PA, bo zgody własciciela mapki nie miał.
    Pomijam, że mapka nie była zgodna ze stanem faktycznym na drodze.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Wiktor

  • 6. Data: 2011-03-06 22:24:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kawi" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawa.
    > Czy takiemu biegłemu można narobic kole pupy za takie niuprawnione

    Mapka jest dokumentem urzędowym, który nie podlega ochronie na podstawie
    prawa autorskiego. Natomiast, to czy przedstawia właściwy stan, czy nie, to
    już inna sprawa.

  • 7. Data: 2011-03-06 22:31:09
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-03-06 23:17, kawi wrote:
> [...]
    > oznakowanie tam jest.
    > Takich biegłych trzeba eliminować z wykazu biegłych.

    To chodzi tobie o pierdołowate prawa autorskie czy o nierzetelne
    wykonanie pracy? Zdecyduj się.

    gacek

  • 8. Data: 2011-03-06 22:33:59
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-03-06 23:20, kawi wrote:

    > Czy biegły wykonujący za pieniądze pracę, korzystając z czyjejś własności,
    > nie narusza PA, bo zgody własciciela mapki nie miał.

    A może najpierw przeczytaj ustawę i spróbuj znaleźć artykuł, który
    miałby złamać?

    gacek

  • 9. Data: 2011-03-07 05:09:27
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-06 23:24, Robert Tomasik pisze:

    > Mapka jest dokumentem urzędowym, który nie podlega ochronie na podstawie
    > prawa autorskiego.

    Chyba zbyt to uprościłeś. :(

    --
    spp

  • 10. Data: 2011-03-07 07:07:28
    Od: "pjk" <p...@p...fm>

    > Mapka jest dokumentem urzędowym, który nie podlega ochronie na podstawie

    > prawa autorskiego. Natomiast, to czy przedstawia właściwy stan, czy nie, to

    > już inna sprawa.

    Tak?:) a jeśli jest w jakiś sposób przetworzona, z jakimiś dodatkami
    graficznymi, oznaczeniami itp.... CHyba trzeba ją najpierw zobaczyć żeby to
    stwierdzić. Choć w tym przypadku myślę, że była czysta, a poza tym nawet gdyby
    coś miała - to gmina i tak wynagrodzenia od tego biegłego nie zażąda.
    pozdr.