eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobezprececensowy zamach na wolność › Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
  • Data: 2022-01-06 00:49:38
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Czy choć raz w życiu udało ci się napisać poprawnie jakieś zdanie w
    > języku polskim? Tak, aby normalny człowiek zrozumiał o co ci chodzi po
    > jednokrotnym przeczytaniu?

    Ty jesteś normalny? Cóż za samoocena.

    > I czego nie rozumiesz?
    > Kłamstwa nie są informacją, a ich rozpowszechnianie powinno być
    > karalne.

    Kara *bez sądu* na grupie prawo?
    <ironia> Komunistyczni cenzorzy w trudzie i znoju od rana do nocy
    zwalczali kłamstwa o realnym socjalizmie. </ironia>

    eciwko-facebookowi-po-usunieciu-jej-profilu-5549742

    > Czyli jednak wiedzą za co zostali zbanowani.
    > Dostali ostrzeżenia, olali, a teraz płaczą.

    Jak rozumiem Konfederacja twierdzą że nie dostali.
    Czy może ty sugerujesz że KPRM dostawało ostrzeżenia zamiast Konfederacji?

    > Nie. To stanowi ban, za zamieszczanie treści niezgodnych z wiedzą naukową.

    Naukofców ci jak psów, każdy może mieć własnego i to nawet jako tako
    wiarygodnego :-)

    Wiedza naukowa na temat tego co się teraz dzieje a jest tak
    skomplikowane i "niezbyt precedensowe" jak ta pandemia z natury rzeczy
    jest sporna albo jedno wielkie śmierdzące gówno warta. Naukowe
    dochodzenie do prawdy jest sporem. No chyba że "prawda" jest z góry
    ustalona. Kopernik nie miał wstydu podważać naukowego consensusu! ;-)

    > Pewnie chodzi o zasięgi, czyli o dużą szkodliwość społeczną.
    > Profil z ponad 500 tys. obserwujących płacze: "o zobaczcie, tutaj inny
    > szur (z 5 obserwującymi) też bredzi głupoty, a jego nie
    > zbanowaliście!"
    >
    > Żałosne.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Skąd u ciebie aż taka fiksacja na punkcie zdrowia (psychicznego)?

    --
    A. Filip