    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Fri, 7 Jan 2022 11:21:10 +0100

    W dniu 06.01.2022 o 19:50, _Master_ pisze:

    > Doskonale wiem za co.
    >
    > Na takiej samej zasadzie

    Nie. Nie na takiej samej zasadzie.
    Czyli nadal nie rozumiesz.

    > możnaby zbanować nową lewicę czy KE.
    > Za propagowanie zbrodniczych idei

    Podasz przykład?
    Jakiś link do takiego propagowania?

    > i nie poszanowanie tradycji

    Że co?

    > czy zadania innych

    Nie każde "zdanie innych" zasługuje na szacunek.
    To po pierwsze - już ci to kiedyś tłumaczyłem i podawałem przykłady,
    które na szacunek nie zasługują.

    Po drugie, nie za brak szacunku do "zdania innych" konfederaści zostali
    zbanowani.

    > Żeby chociaż informowali o co im chodzi. Kasę za reklamy brali bez słowa
    > sprzeciwu.

    Konfederaści doskonale wiedzą o co chodzi. Byli informowani i ostrzegani
    wielokrotnie. I dobrze o tym wiesz.
    Ale to olali i teraz płaczą.

    https://antyweb.pl/konfederacja-ban-facebook

    > A może by tak lexfejsbuk? ;-) podatki przecież trzeba płacić

    To zabawne, że takie "wolnościowe" ugrupowanie domaga się wyciągnięcia
    konsekwencji i ukarania prywatnej firmy za zastosowanie
    regulaminu/umowy, który ci "wolnościowcy" z własnej woli zaakceptowali.

    Hmmm... gdzieś mi mignęło, że twierdziłeś (na innej grupie), że jeżeli
    ktoś nie czyta umowy o kredyt podpisanej z bankiem, to sam jest sobie
    winien i powinien dla swojego dobra ponieść konsekwencje. Żeby nauczyć
    się na własnych błędach. Czy jakoś tak.
    Coś pomyliłem?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr