    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Thu, 06 Jan 2022 00:22:55 GMT

    On 2022-01-06, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    ronie-facebooka-konfederacji-arbitralna-wladza-platf
    orm-nie-jest-rozwiazaniem

    > Aż mi wstyd się zgadzać (z grubsza) z Zandberg-iem w tej kwestii ;-).

    To nie wstyd, bo Zandberg protestuje po typowej socjalistycznej lini,
    ptt. nie będzie imperialistyczne korpo wchodzić w kompetencje państwa.

    > Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
    > przeciw reszcie świata.
    > -- Przysłowie afgańskie

    Obawiam się, że to nie ten przypadek, i również nie ten przypisywany
    niejakiej Evelyn Beatrice Hall: ,,I disapprove of what you say, but I
    will defend to the death your right to say it"

    --
    Marcin